مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 دی 1398 ساعت 12:102019-12-30ورزشي

زیرساخت های ورزشی را به نقاط صفر مرزی استان برده ایم


مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از تلاش برای توسعه ورزش در دورترین نقاط استان با ایجاد فضاها و زیرساخت های ورزشی خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از تلاش برای توسعه ورزش در دورترین نقاط استان با ایجاد فضاها و زیرساخت های ورزشی خبر داد.

صابر رحیمی در اولین مجمع خیرین ورزش یار استان کرمانشاه که امروز(9 دی) برگزار شد، بااشاره به فعال بودن نزدیک به 100 پروژه ورزشی در سطح استان، اظهارکرد: از سال گذشته پروژه های مهمی را در ورزش استان شروع کردیم که با افتتاح برخی از آنها برای اولین بار است چنین زیرساخت هایی را در استان خواهیم داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحیمی عنوان کرد: با افتتاح و بهره برداری از تعدادی از این پروژه ها تا پایان امسال، شاهد جهشی خوب در توسعه ورزش استان و افزایش تعداد ورزشکاران سازمان یافته خواهیم بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با تاکید براینکه احداث پروژه های ورزشی را تنها متمرکز در مرکز استان نکرده ایم، گفت: پروژه هایی داریم که در روستاهای محروم نقطه صفر مرزی استان در حال احداث است تا جوانان این مناطق هم بتوانند به زیرساخت های ورزشی دسترسی داشته باشند.

وی یادآور شد: تعدادی از این پروژه ها با استفاده از اعتبارات ماده 12 زلزله درحال احداث است و می توان گفت در حوزه ورزش هم تهدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های ورزشی را به نقاط صفر مرزی استان برده ایم

زیرساخت های ورزشی را به نقاط صفر مرزی استان برده ایم