مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 دی 1398 ساعت 12:152019-12-30فناوري

نمایشگاه فناوری اطلاعات و دانش برگزار می شود


نمایشگاه فناوری اطلاعات و دانش در حاشیه دهمین کنفرانس فناوری اطلاعات و دانش (2019 IKT) در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می شود.

- نمایشگاه فناوری اطلاعات و دانش در حاشیه دهمین کنفرانس فناوری اطلاعات و دانش (2019 IKT) در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نمایشگاه فناوری اطلاعات و دانش فردا سه شنبه 10 دی ماه همزمان با دهمین کنفرانس فناوری اطلاعات و دانش (2019 IKT) با حضور فعالان این حوزه در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، برگزار می شود.

دهمین کنفرانس فناوری اطلاعات و دانش (2019 IKT) با حضور ستار هاشمی معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات و وحید یزدانیان رییس پژوهشگاه ICT فردا سه شنبه آغاز به کار می کند.

راه اندازی غرفه های مخابراتی و فناوری اطلاعات و برپایی نمایشگاه آخرین دستاوردهای دانش در این حوزه، از جمله برنامه هایی است که با مشارکت پژوهشگاه ICT و در حاشیه کنفرانس مذکور مورد استقبال و بازدید مسئولان، فعالان و سایر شرکت کنندگان قرار می گیرد.

این نمایشگاه در محل پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات به مدت 3 روز میزبان علاقه مندان به حوزه فناوری اطلاعات و دانش خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه فناوری اطلاعات و دانش برگزار می شود

نمایشگاه فناوری اطلاعات و دانش برگزار می شود