مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 دی 1398 ساعت 13:052019-12-30سياسي

اوج زمان شناسی ملت در روز 9 دی بود


نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به این‎که مردم در 9 دی با بصیرت و زمان شناسی به میدان آمدند، اظهار کرد: 9 دی روز شکرگزاری و از ایام الله است.

- ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به این‎که مردم در 9 دی با بصیرت و زمان شناسی به میدان آمدند، اظهار کرد: 9 دی روز شکرگزاری و از ایام الله است.

حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد، امروز یک شنبه، نهم دی در مراسم بزرگداشت 9 دی در مصلی الغدیر خرم‎آباد، گفت: خداوند متعال در آیه پنجم سوره ابراهیم(ع) می فرماید: وَلَقَدْ أَرْسَلْنَا مُوسَیٰ بِآیَاتِنَا أَنْ أَخْرِجْ قَوْمَکَ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّورِ وَذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللَّهِ ، در این آیه مسیر انبیای الهی، ائمه معصومین و علما مشخص شده که سمت و سوی آن، حرکت به سوی هدایت الهی است.

وی با ذکر این مطلب که در صورتی نور هدایت الهی بر جامعه حاکم می شود که دل های مردم به یاد خدا منور شود، اضافه کرد: ایام الله روزهایی است که در آن روزها تجلی قدرت خداوند مشاهده می شود.

شاهرخی با اشاره به این که با پیروزی انقلاب اسلامی معادلات جهانی به هم خورد و دشمنان و کشورهای سلطه گر خود را در وضعیت جدیدی مشاهده کردند، افزود: مردمی که انقلاب کرده بودند در مسیر ضدیت با استکبار بودند و است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوج زمان شناسی ملت در روز 9 دی بود

اوج زمان شناسی ملت در روز 9 دی بود