مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 دی 1398 ساعت 13:302019-12-30اقتصادي

کشف 4200 قطعه مرغ زنده قاچاق در تویسرکان و بهار


فرمانده انتظامی استان همدان از کشف 4200 قطعه مرغ زنده قاچاق در شهرستان های تویسرکان و بهار خبر داد.

- سردار بخشعلی کامرانی صالح در گفتگو با خبرنگار مهر از کشف 2 هزار قطعه مرغ زنده قاچاق به وزن 7 هزار کیلوگرم و به ارزش 800 میلیون ریال در تویسرکان خبر داد.

وی گفت: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز مستقر در ایست و بازرسی محور تویسرکان به کنگاور موفق به توقیف دو دستگاه کامیون ایسوزو حامل مرغ زنده قاچاق شدند.

وی خاطر نشان کرد: طی بررسی اسناد و مدارک خودروها مشخص شد این کامیون ها حامل 2 هزار قطعه مرغ زنده به صورت قاچاق و بدون مجوز به وزن 7 هزار کیلوگرم هستند که بلافاصله خودروها متوقف و 4 نفر متهم در این رابطه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله طیور قاچاق را بیش از 800 میلیون ریال برآورد کرده اند، افزود: مرغ های کشف شده به اداره دامپزشکی شهرستان تحویل داده شد.

کشف 2200 هزار قطعه مرغ زنده قاچاق در بهار فرمانده انتظامی استان همدان همچنین از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف 2 هزار و 200 قطعه مرغ زنده قاچاق در شهرستان بهار خبر داد و گفت: مأموران پاسگاه انتظامی آبرومند نیز هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون حمل مرغ مظنون شده و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 4200 قطعه مرغ زنده قاچاق در تویسرکان و بهار

کشف 4200 قطعه مرغ زنده قاچاق در تویسرکان و بهار