مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 دی 1398 ساعت 13:352019-12-30سياسي

نباید اجازه دهیم اشتباهاتی که باعث فروپاشی شوروی شد در ایران تکرار شود


رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: ریشه فتنه در ایران، نفوذ یک جریان خزنده غربگرا در درون اصلاح طلبان است، این اختاپوسی است که چنگ انداخته و در درون اصلاح طلبان نفوذ کرده است.

- ایسنا/البرز رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: ریشه فتنه در ایران، نفوذ یک جریان خزنده غربگرا در درون اصلاح طلبان است، این اختاپوسی است که چنگ انداخته و در درون اصلاح طلبان نفوذ کرده است.

حجت الاسلام علی سعیدی در مراسم 9 دی کرج با بیان اینکه بحث من در زمینه ارزیابی فتنه های گذشته و چشم انداز آینده است، گفت: در سال 88 فتنه پیچیده و عمیقی پیش آمد که می رفت انقلاب را با بزرگترین چالش مواجه کند اما دو عامل در خنثی کردن این فتنه موثر بود نخست نقش رهبری و دوم بصیرت و آگاهی و فهم درست مردم از موقعیت زمان.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: فتنه ریشه داخلی و جنگ ریشه خارجی دارد، جنگ از بیرون تحمیل می شود و فتنه از داخل شکل می گیرد ما یک جنگ سخت داریم و یک جنگ نرم، جنگ سخت با سلاح و جنگ افزار و جنگ نرم با فکر و اندیشه سر و کار دارد، در جنگ نرم امپراتوری رسانه ای وارد می شود و ذهن و فکر را دگرگون می کند به همین دلیل جنگ نرم بسیار خطرناکتر از جنگ سخت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید اجازه دهیم اشتباهاتی که باعث فروپاشی شوروی شد در ایران تکرار شود

نباید اجازه دهیم اشتباهاتی که باعث فروپاشی شوروی شد در ایران تکرار شود