مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 دی 1398 ساعت 14:052019-12-30فرهنگي

درهای «سازخانه» به روی مخاطبان باز شد/ جلوه یک هم دلی صنفی


آیین افتتاح سومین نمایشگاه «سازخانه» عصر روز دوشنبه نهم دی ماه باحضور تعدادی از هنرمندان عرصه موسیقی و علاقمندان در خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

- آیین افتتاح سومین نمایشگاه سازخانه عصر روز دوشنبه نهم دی ماه باحضور تعدادی از هنرمندان عرصه موسیقی و علاقمندان در خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیین افتتاح سومین نمایشگاه ساز خانه موسیقی سازخانه عصر روز دوشنبه نهم دی ماه باحضور تعدادی از هنرمندان در تالار استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

برگزاری یک نمایشگاه در شرایط خیلی سخت حمیدرضا نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی ایران در ابتدای این برنامه ضمن ابراز خرسندی از برگزاری سومین نمایشگاه سازخانه موسیقی ایران بیان کرد: این نمایشگاه یکی از اتفاقات مبارکی است که سه سال است به طور جدی کار خود را آغاز کرده است.

جای خوشحالی دارد که این رویداد به یکی از جدی ترین رویدادهای موسیقی سال تبدیل شده و هر سال نیز به شکل جدی تر از سال قبل به کار خود ادامه می دهد.

امروز در فضایی به سر می بریم که برای موسیقی از هر زمان دیگری نگران هستیم، چرا که هنرمندان بعضا دچار یاس هستند و خیلی از هنرمندان بزرگ نیز کنج عزلت گزیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درهای «سازخانه» به روی مخاطبان باز شد/ جلوه یک هم دلی صنفی

درهای «سازخانه» به روی مخاطبان باز شد/ جلوه یک هم دلی صنفی