مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 دی 1398 ساعت 14:402019-12-30اقتصادي

گلایه شرکت های دانش بنیان از طولانی بودن فرآیند دریافت تسهیلات


معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی گفت:یکی از گلایه هایی که شرکت های دانش بنیان به درستی از صندوق نوآوری و شکوفایی داشتند این بود که فرآیند دریافت تسهیلات از صندوق طولانی است.

- گلایه شرکت های دانش بنیان از طولانی بودن فرآیند دریافت تسهیلات ایسنا/خراسان رضوی معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی گفت:یکی از گلایه هایی که شرکت های دانش بنیان به درستی از صندوق نوآوری و شکوفایی داشتند این بود که فرآیند دریافت تسهیلات از صندوق طولانی است.

دکتر سیاوش ملکی فر، امروز 9 دی ماه در مراسم معرفی خدمات مالی و اعتباری صندوق نوآوری شکوفایی که در پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد، اظهار کرد: صندوق نوآوری شکوفایی یک نهاد عمومی متعلق به شرکت های دانش بنیان است.

در بسیاری از کشورهای دنیا نهادهای مشابه صندوق نوآوری و شکوفایی توسط دولت ها و حاکمیت ها ایجاد شد تا از فناوری، توسعه و تجاری سازی حمایت شود.

وی با بیان اینکه هیأت وزیران در سال 1391 بنا به پیشنهاد شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری و نیز پس از تایید شورای نگهبان، اساسنامه صندوق نوآوری و شکوفایی را تصویب کرد ، افزود: تاسیس نهادی مالی به نام صندوق نوآوری و شکوفایی در سال 1392 مطابق ماده پنج قانون در راستای تحقق اقتصاد دانش بنیان و فناوری محور و تکمیل زنجیره ایده تا بازار شکل گرفت و فعالیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه شرکت های دانش بنیان از طولانی بودن فرآیند دریافت تسهیلات

گلایه شرکت های دانش بنیان از طولانی بودن فرآیند دریافت تسهیلات