مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 دی 1398 ساعت 15:002019-12-30سياسي

سردار همدانی نام خانوادگی فرزندانش را تغییر داده بود


حمید حسام در مراسم رونمایی از کتاب جدید خود گفت: سردار همدانی نام خانوادگی فرزندان خود را تغییر داده بود و تا روز شهادت ایشان، همکاران فرزندش نمی دانستند او فرزند شهید همدانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست بررسی ساختار و تدوین کتب خاطرات شهدای مدافع حرم با محوریت کتاب خداحافظ سالار و مراسم رونمایی از کتـاب هفتاد و دومین غواص جدیدترین اثر حمید حسام با حضور این نویسنده و جمعی از علاقه مندان به ادبیات انقلاب و دفاع مقدس، عصر دیروز یکشنبه 8 دی در کتابفروشی به نشر در شهر مشهد برگزار شد.

در ابتدا محمد خسروی راد دبیر این نشست، با ذکر تاریخچه ای از فعالیت های حمید حسام در حوزه ادبیات دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم گفت: حمید حسام کارشناس ادبیات فارسی دانشگاه تهران، حضور فعالی در هشت سال دفاع مقدس داشته و از معاونت ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تا تالیف 14 عنوان کتاب در حوزه ادبیات دفاع مقدس همچون وقتی مهتاب گم شد ، فقط غلام حسین باش ، غواص ها بوی نعنا می دهند و .

این جانباز دفاع مقدس را به شخصیتی تبدیل کرده که در حوزه نویسندگی و ورود به تاریخ شفاهی ادبیات دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و حوزه مدیریت فرهنگی عملکرد شاخصی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار همدانی نام خانوادگی فرزندانش را تغییر داده بود

سردار همدانی نام خانوادگی فرزندانش را تغییر داده بود