مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 دی 1398 ساعت 17:352019-12-30سياسي

دشمن در اغتشاشات اخیر قصد فلج کردن کشور و انقلاب را داشت


نماینده ولی فقیه در حفاظت و امنیت سپاه پاسداران گفت: دشمن در اغتشاشات اخیر قصد فلج کردن کشور و انقلاب را داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ابوالقاسم علیزاده بعد از ظهر دوشنبه در نشست گرامیداشت حماسه 9 دی ماه که در مصلا قرچک برگزار شد، طی سخنانی با بیان اینکه فتنه 88 به دشمنان نظام اجازه دخالت در امور داخلی کشور را داد، گفت: باید مراقب نفوذی های داخل نظام بود و با هوشمندی و آگاهی دشمنان را مأیوس کرد.

وی افراد نفوذی را مانند موریانه هایی دانست، که از داخل نظام را تضعیف می کنند، ادامه داد: نباید اجازه تفرقه افکنی در میان مردم را به عوامل نفوذی داد.

نماینده ولی فقیه در حفاظت و امنیت سپاه پاسداران 9 دی را روز پیوند مردم با ولایت و رهبری دانست و گفت: مردم همواره در بدترین شرایط از حمایت از نظام و انقلاب خود دست نکشیدند و همواره تلاش دشمنان برای ضربه زدن به کشور را به بن بست کشاندند.

علیزاده هدف دشمن از توطئه علیه انقلاب و نظام را تسلط مجدد بر کشور دانست و اضافه کرد: دشمن می خواهد اقتدار و قدرت را از مردم ایران بگیرد، تا مانند دوران حکومت طاغوت بر کشور ما مسلط شود، اما این آرزو را به گور خواهد برد.

وی با بیان اینکه بنا بر فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب برقراری ارتباط با آمریکا امکان پذیر نیست، اضافه کرد: بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن در اغتشاشات اخیر قصد فلج کردن کشور و انقلاب را داشت

دشمن در اغتشاشات اخیر قصد فلج کردن کشور و انقلاب را داشت