موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - بازنشستگان تامين اجتماعي - بازنشستگان كشوري - تامين اجتماعي - متناسب سازي - واريز يارانه - سيستان و بلوچستان - روش هاي جديد - خانه پدري جلال آل احمد - آزمون سراسري سال 99 - پژوهش مسئله محور - نوكيا - تحقيقات ضدانحصارطلبي - طرح احيا و تعادل بخشي - گرگ كلارك - باستين شواين اشتايگر - رييس كل اسبق بانك مركزي - دغدغه مردم - دبير كل جبهه پيروان خط امام - النصر سپاهان - ورزشكاران جوانمرد

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 دی 1398 ساعت 19:152019-12-30سياسي

مشکلات کشور ناشی جریان نفوذی است


امام جمعه شاهدیه، مشکلاتی که امروز کشور از آن رنج می برد را ناشی از جریان نفوذی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمود دهقان نیری، عصر امروز در نهمین نشست از سلسله نشست های میثاق طلبگی که با حضور طلاب و روحانیون شهر شاهدیه و مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد برگزار شد، اظهار داشت: مشکلات امروز کشور ناشی از جریان نفوذی است که سال ها پیش مقام معظم رهبری بارها بر آن تاکید داشتند.

وی بیان کرد: متأسفانه مردم و مسئولان این هشدارها را جدی نگرفتند و امروز شاهدیم که جریان نفوذ چه مشکلات عدیده ای برای کشور به وجود آورده اند.

دهقان نیری با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: دشمن اکنون حضور مردم درانتخابات را نشانه گرفته تا از این طریق جمهوریت نظام را زیر سوال ببرد.

امام جمعه شاهدیه تاکید کرد: دشمن از مدتها پیش فعالیت خود را برای دلسرد کردن مردم از یک سو و بدبین کردن آنها به نظام و مسئولان از سوی دیگر آغاز کرده و برخی بی تدبیری ها نیز کمک کرد تا دشمن در این مسیر مصمم تر حرکت کند اما مردم باید هوشیار باشند و بدانند که دشمن در صدد ایجاد تفرقه در نظام اسلامی است.

دهقان نیز همچنین با اشاره به اوضاع نابسمان اقتصادی کشور عنوان کرد: مردم نسبت به این شرایط گلایه های به حقی دارند که مسئولان باید نسبت به آن پاسخگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات کشور ناشی جریان نفوذی است

مشکلات کشور ناشی جریان نفوذی است