مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 دی 1398 ساعت 19:252019-12-30اقتصادي

همکاری لازم برای راه اندازی مرکز رشد در گناوه انجام شود


رییس پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر گفت: همکاری لازم برای راه اندازی مرکز رشد در گناوه انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حبیب رستمی عصر دوشنبه در نشست با مسئولان شهرستان گناوه اظهار داشت: پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر از ایجاد و توسعه کسب و کارهای دانشی و فناورانه با هدف تجاری سازی فناوری حمایت می کند.

وی اضافه کرد: مراکز نوآوری با هدف حمایت از افراد مستعد و خلاق و با چشم انداز توسعه فن آفرینی از طریق ایجاد بسترهای حمایتی مناسب، زمینه پرورش ایده های نو و کاربردی را به عنوان نخستین گام چرخه فراهم می آورند.

وی افزود: با ایجاد مرکز رشد می توان جوانان مستعد، فارغ التحصیلان دانشگاه ها و همه افرادی که روحیه کارآفرینی و نوآوری دارند را به سمت این مراکز جذب وبا فرصت هایی که در اختیار دارند آشنا و حمایت کرد.

وی گفت: با توجه به شرایط و ظرفیت مناسب شهرستان گناوه انتظار داریم که با همکاری همه مسئولان ایجاد مرکز رشد در گناوه باعث پیشرفت هر چه بیشتر شهرستان شود.

غلامرضا مهرجو فرماندار گناوه نیز اظهار داشت: تحریم های دشمنان علیه کشورمان شرایط و فرصت بهتری برای دوری از اقتصاد تک محصولی نفت و حضور و ظهور استعدادهای داخلی و توجه و استفاده از سایر صنایع برای رونق اقتصاد کشور فراهم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری لازم برای راه اندازی مرکز رشد در گناوه انجام شود

همکاری لازم برای راه اندازی مرکز رشد در گناوه انجام شود