مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 دی 1398 ساعت 20:352019-12-30ورزشي

تاج قادر به ادامه کار نبود/ بعید است با کالدرون به مشکل بخوریم


سرپرست معاونت قهرمانی وزارت ورزش در خصوص استعفای رییس فدراسیون فوتبال و آخرین وضعیت سرمربی تیم ملی و همچنین تیم های استقلال و پرسپولیس توضیحاتی را ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی علی نژاد در حاشیه رقابت های کشتی پهلوانی قهرمانی کشور در جمع خبرنگاران، درباره استعفای مهدی تاج از ریاست فدراسیون فوتبال، گفت: متاسفانه فشار سنگین کاری که روی آقای تاج بود باعث شد بعد از اتفاقی که در ترکیه برای او رخ داده بود، مجددا ناراحتی قلبی پیدا کند.

پس از اطلاع از این موضوع در اولین فرصت به بیمارستان رفتم و با پزشک او صحبت کردم که اعلام کردند شرایط آقای تاج مطلوب نیست.

همه نسبت به وضعیت سلامتی وی احساس خطر کردند و خیلی قاطع عنوان کردند تحت هیچ شرایطی دیگر نباید کار استرس زا و سنگین داشته باشد.

سرپرست معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش درباره برخی صحبت ها مبنی بر اینکه استعفای تاج ارتباطی به بحث بیماری وی نداشته است، گفت: به هیچ وجه بحث دیگری غیر از بیماری مطرح نبوده و سلامتی وی در خطر جدی بود.

چندی پیش نیز در ترکیه حتی استنت قلب گذاشته بود .

فشارهای کاری و عصبی که فوق العاده در فوتبال زیاد است باعث بروز این اتفاق شد و نهایتا دو روز پیش منجر به استعفای ایشان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاج قادر به ادامه کار نبود/ بعید است با کالدرون به مشکل بخوریم

تاج قادر به ادامه کار نبود/ بعید است با کالدرون به مشکل بخوریم