مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 دی 1398 ساعت 06:402019-12-31اقتصادي

توزیع آبگرمکن خورشیدی و تنور گازی در سمنان


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سمنان گفت: 11 دستگاه آبگرمکن خورشیدی و تنور گازی بین بهره برداران حوضه چاشتخوران توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از مرکز اطلاع رسانی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، معصومه منظمی اظهار کرد: 11 دستگاه آبگرمکن خورشیدی و تنور گازی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در اجرای طرح صیانت از جنگل ها به صورت رایگان بین بهره برداران حوضه چاشتخوران توزیع شد.

او، کاهش و قطع وابستگی جوامع محلی به استفاده از چوب و هیزم گونه های مرتعی و جنگلی برای مصرف تأمین آب گرم بهداشتی و پخت وپز نان را هدف از توزیع رایگان آبگرمکن خورشیدی و تنور گازی عنوان کرد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سمنان یادآور شد: وسایل جایگزین استفاده از سوخت فسیلی برای بهره برداران عرفی و مشارکت کننده در طرح حفاظت مشارکتی واقع در دو حوضه آبخیز شهرستان سمنان رایگان واگذار شد.

منظمی افزود: این طرح به منظور حفظ ذخایر ژنتیکی، کاهش فشار بر جنگل ها، جلوگیری از قطع درختان، ترغیب روستاییان و جنگل نشینان به استفاده از انرژی های پاک و زمینه سازی برای کاهش بهره گیری از سوخت فسیلی صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع آبگرمکن خورشیدی و تنور گازی در سمنان

توزیع آبگرمکن خورشیدی و تنور گازی در سمنان