مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 دی 1398 ساعت 07:252019-12-31سياسي

انتقاد عضو کمیسیون آموزش از دستگاه های متولی اجرای قانون هوای پاک


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با توجه به تصویب قانون هوای پاک خلأ قانونی در این زمینه وجود ندارد بر ضرورت اجرای این قانون از سوی دستگاه های اجرایی مرتبط تأکید کرد.

- نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با توجه به تصویب قانون هوای پاک خلأ قانونی در این زمینه وجود ندارد بر ضرورت اجرای این قانون از سوی دستگاه های اجرایی مرتبط تأکید کرد.

فریده اولادقباد در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: پاسداری از هوای سالم و پاک بخشی از حفاظت محیط زیست است چرا که هوای سالم و پاک ضروری ترین نیاز حیاتی انسان ها است و هوای آلوده نه تنها برای انسان و حیوانات بلکه برای گیاهان و درختان نیز زیان آور است.

وی افزود: به موازات رشد سریع و برنامه ریزی نشده جمعیت شهرها افزایش تقاضای استفاده از ناوگان حمل و نقل، تغییر الگوی مصرف، افزایش تعداد وسایل نقلیه موتوری فعال در سطح شهرها، تردد خودروها با سن بالا و فرسوده، استفاده از سوخت های فسیلی در منابع ثابت مانند صنایع، نیروگاه ها و حتی مراکز تجاری و مسکونی و افزایش روزافزون تقاضای مصرف منابع مختلف انرژی در فعالیت های صنعتی با فناوری های فرسوده را شاهد هستیم که این ها در کنار استخراج صنایع در مجاورت و حریم شهرها از جمله عوامل افزایش آلودگی هوا هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد عضو کمیسیون آموزش از دستگاه های متولی اجرای قانون هوای پاک

انتقاد عضو کمیسیون آموزش از دستگاه های متولی اجرای قانون هوای پاک