مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 دی 1398 ساعت 07:352019-12-31سياسي

کاندیداهای انتخابات در زمین دشمن بازی نکنند


یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه دشمن برای کاهش مشارکت عمومی مردم در انتخابات پیش روی مجلس اقداماتی را انجام می دهد، تاکید کرد: کاندیداهای انتخابات باید توجه کنند که در زمین دشمن بازی نکنند.

- یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه دشمن برای کاهش مشارکت عمومی مردم در انتخابات پیش روی مجلس اقداماتی را انجام می دهد، تاکید کرد: کاندیداهای انتخابات باید توجه کنند که در زمین دشمن بازی نکنند.

احمد بیگدلی در گفت وگو با ایسنا، درباره تفاوت رقابت های سیاسی در انتخابات دوم اسفند 98 با انتخابات های گذشته گفت: انتخابات نماد مردم سالاری دینی کشور ما بوده و حضور مردم در این صحنه ها چه در انتخابات و چه در راهپیمایی های ملی همچون 22 بهمن می تواند اتحاد، انسجام و قدرت ملت را در این شرایط حساس به نمایش بگذارد.

وی افزود: ما اکنون در حوزه مسائل داخلی، مسائل خارجی و بین المللی در حساس ترین مرحله قرار داریم و باید توجه کنیم که ما در این انتخابات نیازمند مشارکت حداکثری هستیم.

حتی یک نفر بیشتر هم پای صندوق ها حاضر شوند برای ما بسیار مثمر ثمر خواهد بود.

نماینده مردم خدابنده در مجلس در ادامه به اراده بیگانگان برای کاهش مشارکت عمومی در انتخابات پیش روی مجلس اشاره کرد و گفت: دشمن به دنبال اختلاف افکنی قومی و قبیله ای بوده تا مشارکت مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاندیداهای انتخابات در زمین دشمن بازی نکنند

کاندیداهای انتخابات در زمین دشمن بازی نکنند