مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 دی 1398 ساعت 08:552019-12-31فناوري

استفاده از دانشگاهها وشرکتهای دانش بنیان در پروژه های تحقیقاتی


رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات از تغییر رویکرد این پژوهشگاه در جهت استفاده از ظرفیت دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان در پروژه های تحقیقاتی ICT خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید یزدانیان در دهمین کنفرانس فناوری اطلاعات و دانش که صبح امروز در مرکز تحقیقات مخابرات ایران برگزار شد، با اشاره به تغییر رویکرد پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در استفاده از پتانسیل علمی بخش ICT کشور گفت: طی چند سال گذشته، ارتباط این مرکز تحقیقاتی با دانشگاه ها و انجمن های علمی گسترده نبود اما به دنبال تحقق توسعه پایدار، موضوع استفاده از ظرفیت دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی و شرکت های دانش بنیان برای پروژه های ICT در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: تلاش ما این است که از ظرفیت شرکت های دانش بنیان برای پروژه های مرکز تحقیقات بیشتر استفاده کنیم و این پروژه ها را برون سپاری کرده و به شرکت های دانش بنیان واگذار کنیم.

رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: پیش از این برای مثال پروژه ای که 80 درصد آن ظرفیت واگذاری به مراکز تحقیقاتی و شرکت های دانش بنیان داشت را در پژوهشگاه ICT انجام می دادیم.

اما هم اکنون به این نتیجه رسیدیم که لزومی ندارد صفر تا صد پروژه ها را در این مرکز انجام دهیم و به همین دلیل با تأکید وزیر ارتباطات، موضوع برو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از دانشگاهها وشرکتهای دانش بنیان در پروژه های تحقیقاتی

استفاده از دانشگاهها وشرکتهای دانش بنیان در پروژه های تحقیقاتی