مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 دی 1398 ساعت 09:002019-12-31حوادث

15 محموله قاچاق در مهران کشف و ضبط شد


فرمانده انتظامی شهرستان مهران گفت: 15 محموله کالای قاچاق به ارزش 17 میلیارد و 100 میلیون ریال در 9 ماه گذشته امسال از متخلفان در شهرستان مهران کشف و ضبط شده است.

- مرکز ایلام؛ سرهنگ قدرت الله شهبازبیگی افزود: ماموران انتظامی ایست و بازرسی سه راهی جندالله و پلیس های تخصصی موفق شدند در راستای مبارزه با قاچاق کالا در نه ماهه گذشته امسال این تعداد محموله قاچاق را کشف کنند.

وی یادآور شد: 300 راس گوسفند زنده، 330 دستگاه آبگرم کن، یک هزار و 250 ثوب لباس خارجی مردانه، 22 هزار و 400 نخ سیگار خارجی، چهار هزار و 500 عدد آبمیوه خارجی، 170 هزار متر لوله آبیاری، چهار کارتن لوازم آرایشی بهداشتی، 2 هزار قلم دارو خارجی، پنج هزار 868 قطعه مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز از جمله کالاهای قاچاق است که ماموران انتظامی در طول این مدت و در چند عملیات موفق و کنترل محور های مواصلاتی کشف و ضبط کردند.

شهبازبیگی اضافه کرد: هفت کامیون و 6 دستگاه سواری متعلق به متهمان به پارکینگ انتقال و تعداد سه باب مغازه نیز پلمب و متهمان به همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

وی گفت: مبارزه قاطع با قاچاقچیان، به طور ویژه در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد و از شهروندان تقاضا می شود علاوه بر نخریدن کالا های قاچاق، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 محموله قاچاق در مهران کشف و ضبط شد

15 محموله قاچاق در مهران کشف و ضبط شد