مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 دی 1398 ساعت 09:052019-12-31اجتماعي

«طرح تاب آوری» تا سال 2030 در تمام شهرهای کشور اجرا می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، اسماعیل نجار ظهر امروز در نخستین همایش همدان، استان تاب آور با بیان اینکه باید طرح تاب آوری تا سال 2030 در همه شهر های کشور برای کاهش تلفات جانی، مالی و صیانت از زیرساخت های کشور اجرا شود اظهار کرد: با وجود ابزار و تجهیزات، علم و دانش همچنان در برابر حوادث نگران هستیم.

وی با اشاره به اینکه تغییر اقلیم در دنیا، تغییر بارش های جوی و بروز خشکسالی ها مشکلات فراوانی برای ما به همراه دارد افزود: در اهواز و خوزستان سالانه 150 میلیمتر بارش باران دارند در حالی که امسال 88 میلیمتر در یک روز بارش نزولات جوی باعث مشکلات عدیده ای شد.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه تاب آوری نیاز ما برای نجات از تغییرات اقلیم جهانی است تصریح کرد: با مشارکت در اجرای طرح های عمرانی و خدماتی، فرهنگسازی و کمک گرفتن از مردم بهترین راهکار است.

وی با اشاره به اینکه باید به آموزش و پیشگیری بیشتر توجه شود خاطرنشان کرد: اغلب مسوولان ریسک محور نیستند بلکه پاسخگو هستند.

نجار با تاکید بر اینکه یکی از معضلات ما در جامعه اطلاعات ضعیف است چراکه پس از 15 سال هنوز نمی دانیم چند نفر در زلزله بم جان باختن بین 19 تا 45 هزار نفر آمار کشته شدگان در بم است ادامه داد: سیلاب امسال 25 استان را درگیر کرد و بیش از 35 هزار میلیارد تومان در بخش های ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«طرح تاب آوری» تا سال 2030 در تمام شهرهای کشور اجرا می شود

«طرح تاب آوری» تا سال 2030 در تمام شهرهای کشور اجرا می شود