مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 دی 1398 ساعت 09:262019-12-31سياسي

شوق زیارت


لحظه لحظه عاشقی بود و دلهای 80 زائر اولی  در تب و تاب دیدن حرم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز خراسان جنوبی، سحر بود در حالی که در سفر بودم پیامکی از یکی از دوستانم به من رسید ، قرار است گروهی از شهرستان درمیان در آستانه ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) عازم مشهد مقدس شوند، زیارت اولی هستند، هر جوری هست تا ساعت 7 و نیم صبح خود را به بیرجند رساندم تا از آنجا راهی درمیان شوم ،110 کیلومتری فاصله دارد و کسی که همراهم است مرا با عجله به مقصد می رساند مسیر در ابتدا هموار اما هر چه به مقصد نزدیک می شویم، جاده پر از پیچ و کوهستانی است بلاخره ساعت 9 صبح به روستا رسیدیم قرار است دو اتوبوس به روستا بیایند و مسافرانی را از اینجا به سرزمینی که می گویند قطعه ای از بهشت است ببرد.

گویا همه از ساعتی قبل در انتظار رسیدن اتوبوس هستند، برای اولین بار برای دیدن یار لحظه شماری می کنند قرار است عازم حرم مولایشان علی ابن موسی الرضا (ع) شوند.

دل در دل نیست، اینجا اشک ها بی اختیار جاری می شود اشک هایی از جنس شوق ، دختر جوانی با چشم های اشک بار زیر لب زمزمه می کند و می گوید خداخیرشان بدهد تا به حال به مشهد نرفته بودم و در آرزوی دیدن حرم مولایم بودم.

از آن سوی دیگر و از دور فردی آرام آرام در حال حرکت کردن است چشم هایم توان دیدن آن را ندارد، هزار متری دورتر از من که ابتدای ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوق زیارت

شوق زیارت