مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 دی 1398 ساعت 09:302019-12-31اقتصادي

4 یتیم اسدآبادی صاحبخانه شدند


مدیر کمیته امداد شهرستان اسدآباد گفت: به کمک منابع داخلی کمیته امداد و حامیان از ابتدای سال تاکنون برای چهار نفر از ایتام تحت پوشش کمیته، مسکن خریداری شده و صاحبخانه شده اند.

- ایسنا/همدان مدیر کمیته امداد شهرستان اسدآباد گفت: به کمک منابع داخلی کمیته امداد و حامیان از ابتدای سال تاکنون برای چهار نفر از ایتام تحت پوشش کمیته، مسکن خریداری شده و صاحبخانه شده اند.

محمدجواد نایبی صفا در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر 360 یتیم تحت پوشش کمیته امداد شهرستان بوده که علاوه بر این تعداد از 300 نفر از فرزندانی که دارای پدر از کار افتاده و بیمار بوده و مستحق کمک هستند، در قالب طرح محسنین حمایت می کنیم.

وی با بیان اینکه در طرح ایتام و محسنین افراد تحت پوشش پسر حداکثر سن 18 سال و دختران 25 سال است، تصریح کرد: 2200 حامی سخاوتمند این تعداد از ایتام تحت پوشش امداد را تحت حمایت خود داشته و از ابتدای سال تاکنون افزون بر یک میلیارد و 250 میلیون تومان به حساب ایتام واریز کرده اند.

نایبی صفا خریدمسکن، تحصیل، درمان، معیشتی، جهیزیه و زیارت را از جمله بخش هایی عنوان کرد که حامیان در در قالب طرح ایتام و محسنین در حال کمک هستند و اضافه کرد: برای فرزندان طرح محسنین با توجه به مشکلات این گروه از خانواده ها به علت از کار افتادگی و بیماری پدر خانواده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 یتیم اسدآبادی صاحبخانه شدند

4 یتیم اسدآبادی صاحبخانه شدند