مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 دی 1398 ساعت 09:352019-12-31سياسي

کشور برای پیشرفت، حل مسائل و امنیت ملی به جایگاه معلم نیاز دارد


وزیرآموزش وپرورش در اولین جلسه ستاد بزرگداشت مقام معلم بابیان اینکه جامعه برای ادامه حیات خود به مرجعیت معلم نیاز دارد، گفت: کشور برای پیشرفت، - حل مسائل و امنیت ملی به جایگاه معلم نیاز دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن حاجی میرزایی صبح امروز در اولین جلسه ستاد بزرگداشت مقام معلم که در دفتر وزیر برگزار شد، اظهار کرد: بزرگداشت و تجلیل مقام معلم یکی از مهم ترین برنامه های وزارت آموزش وپرورش است که باید بیشترین بهره را برای پیشبرد اهداف و برانگیختن معلمان و اقبال جامعه و مسئولان را داشته باشد.

وی بابیان اینکه باید مشخص کنیم از هفته بزرگداشت مقام معلم چه انتظاری داریم و چه اهدافی مدنظر است چراکه معلم دارای مرجعیت اجتماعی است وجامعه برای ادامه حیات به مرجعیت معلم نیاز دارد، تصریح کرد: کشور برای پیشرفت، حل مسائل و امنیت ملی به جایگاه معلم نیاز دارد.

وزیر آموزش وپرورش بابیان اینکه باید تکریم جایگاه معلم با رأفت لازم انجام بگیرد، گفت: انتخاب معلم باید همراه با جامعیت باشد لذا تراز انتخاب معلم بر اساس سند تحول است، همچنین اخلاق، عملکرد و مجموعه ویژگی های معلم، خصوصیات لازم برای انتخاب معلم است.

حاجی میرزایی در ادامه اضافه کرد: نوع دیگر انتخاب معلم می تواند انتخاب افرادی باشد که کار خاصی انجام داده اند و جلوه های خلاقانه یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشور برای پیشرفت، حل مسائل و امنیت ملی به جایگاه معلم نیاز دارد

کشور برای پیشرفت، حل مسائل و امنیت ملی به جایگاه معلم نیاز دارد