مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 دی 1398 ساعت 10:252019-12-31اقتصادي

تامین 400 میلیون مترمکعب برای آب شرب اصفهان کم است


معاون آب و آبفای وزیر نیرو با اشاره به اینکه تقاضای آب در حوضه زاینده رود افزایش یافته است، گفت: پیش از این برای تامین آب شرب حوضه زاینده رود 30 میلیون مترمکعب آب تخصیص می یافت، - ایسنا/اصفهان معاون آب و آبفای وزیر نیرو با اشاره به اینکه تقاضای آب در حوضه زاینده رود افزایش یافته است، گفت: پیش از این برای تامین آب شرب حوضه زاینده رود 30 میلیون مترمکعب آب تخصیص می یافت، اما اکنون 400 میلیون مترمکعب نیز کم است و به آب بیشتری برای این جمعیت نیاز داریم.

قاسم تقی زاده خامسی ظهر امروز سه شنبه درحاشیه مراسم افتتاح اولین دوره مسابقات کشوری مهارت های فنی تخصصی شرکت های آب و فاضلاب در دانشگاه صنعت آب و برق اصفهان، در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون تعداد تصفیه خانه های آب کشور از 27 تصفیه خانه به 250 تصفیه خانه افزایش یافته است، همچنین تصفیه خانه های فاضلاب از 4 مورد به 250 تصفیه خانه افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه طول شبکه های انتقال آب در کشور 460 هزار کیلومتر و عدد بزرگی است، افزود: طول خطوط جمع آوری فاضلاب در کشور نیز 66 هزار کیلومتر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون آب و آبفای وزیر نیرو با تاکید براینکه وزارت نیرو مسئول تامین آب همه کشور است، گفت: خوشبختانه هم اکنون وضعیت مناسبی برای تامین آب کشور و از جمله اصفهان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین 400 میلیون مترمکعب برای آب شرب اصفهان کم است

تامین 400 میلیون مترمکعب برای آب شرب اصفهان کم است