مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 دی 1398 ساعت 10:302019-12-31اقتصادي

هدر رفت آب شرب روستایی در استان زنجان 43 درصد است


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان، با بیان اینکه هدر رفت آب شرب روستایی در استان بالا است، گفت: هدر رفت آب شرب روستایی در استان 43 درصد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا جزء قاسمی ظهر سه شنبه در نشست خبر با خبرنگاران، در پاسخ به سوال مهر در خصوص میزان هدر رفت آب شرب شهری و روستایی در استان، گفت: هدررفت آب شرب شهری 23.

8 درصد و کشوری 25 درصد است و خوشبختانه هدر رفت آب شرب در استان نسبت به میانگین کشوری پایین است.

وی با بیان اینکه هدر رفت آب شرب روستایی در استان زنجان بالا است، اظهار کرد: هدر رفت آب شرب روستایی در استان 43 درصد است و متاسفانه فرهنگ درست بهینه آب در روستاها خوب نیست.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان، گفت: این هدر رفت آب به دلیل فرسودگی تاسیسات، دقیق نبودن وسایل اندازه گیری و انشعابات غیرمجاز است و این میزان هدر رفت آب قابل فروش نیست.

جزء قاسمی به ادغام شرکت اب و فاضلاب شهری و شرکت آب و فاضلاب روستایی اشاره کرد و افزود: در آینده نزدیک شاهد تشکیل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خواهیم بود.

وی در ادامه اعتبار این شرکت در سال 98 را 163 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: از این میزان سهم آب و فاضلاب شهری 88 میلیارد تومان و آب و فاضلاب روستایی 75 میلیارد تومان است و میزان اعتبار تخصیص یافته تا کنون در بخش روستایی 21 م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدر رفت آب شرب روستایی در استان زنجان 43 درصد است

هدر رفت آب شرب روستایی در استان زنجان 43 درصد است