مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 دی 1398 ساعت 10:302019-12-31سياسي

رهبر معظم انقلاب به حوزه علم و فناوری نگاه ویژه ای دارند


نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: رهبر معظم انقلاب به حوزه علم و فناوری، نگاه ویژه ای دارند و پیشرفت و نوآوری را معطوف به این حوزه می دانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله عبدالکریم عابدینی ظهر سه شنبه در دیدار مصطفی مافی رییس پارک علم و فناوری دانشگاه امام خمینی (ره) قزوین اظهار کرد: نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی به حوزه علم و فناوری، نگاه ویژه ای است و پیشرفت، خلاقیت و نوآوری را معطوف به این حوزه می دانند.

وی تأکید کرد: لازم است به حوزه علم و فناوری نگاه ویژه ای صورت بگیرد و مسئولان تلاش کنند تا شاهد پیشرفت های روز افزون در این حوزه مهم و حیاتی باشیم.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: البته این ضرورت هم وجود دارد که برای اینکه مسئولان به اهمیت حوزه علم و فناوری بیش از پیش پی ببرند، مسئولان فعال در این عرصه به خوبی اهمیت آن را تبیین کنند تا این حوزه به اولویت مسئولان تبدیل شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین همچنین بر ضرورت استفاده از فرصت مساجد و اماکن مذهبی نیز تأکید کرد و گفت: با توجه به شرایط موجود، فضاها و اماکن مذهبی و مساجد فرصت بسیار خوبی است تا فعالیت های علم و فناوری در آن اجرایی شود.

مصطفی مافی نیز در این دیدار بیان کرد: در حوزه علوم انسانی، اسلامی و دینی شاهد ابداعات جدیدی هستیم و تلاش می کنیم تا مرکز نوآوری هنر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر معظم انقلاب به حوزه علم و فناوری نگاه ویژه ای دارند

رهبر معظم انقلاب به حوزه علم و فناوری نگاه ویژه ای دارند