مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 دی 1398 ساعت 11:052019-12-31پزشكي

اجرای طرح جامع عملیاتی پیشگیری و کنترل بیماری های سرطانی در سمنان


طرح جامع عملیاتی پیشگیری و کنترل بیماری های سرطانی به صورت آزمایشی در سمنان اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید عباس دانایی ظهر سه شنبه در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، بانوان و خانواده به میزبانی فرمانداری سمنان ضمن بیان اینکه حفظ سلامت جامعه و کنترل بیماری های خاص در دستور کار این کارگروه قرار دارد، اظهار داشت: طرح جامع عملیاتی پیشگیری و کنترل بیماری های سرطانی در مرکز استان سمنان به صورت آزمایشی اجرا می شود.

وی بابیان اینکه دو طرح غربالگری فشارخون و طرح هر خانه یک پایگاه سلامت نیز ازجمله برنامه های مهم این بخش است، افزود: این طرح ها از سوی هفت مرکز بهداشت در سطح شهرستان سمنان در سال جاری اجرایی می شود و این طرح ها هم زمان در شهرستان های قزوین و کاشان نیز به صورت آزمایشی اجرا می شود.

فرماندار سمنان ارتقای سطح سلامت مردم را یکی از مهم ترین اهداف اجرای این طرح ها برشمرد و گفت: آموزش سلامت، حفاظت از سلامت و پیشگیری از بیماری سه رکن اصلی برای تحقق این هدف به شمار می رود.

دانایی با تأکید بر لزوم همیاری و تعامل دستگاه های اجرایی سمنان در راستای اجرای این طرح بیان کرد: بهره گیری از ظرفیت مراکز مردم نهاد و سمن ها نیز در راستای اجرای این طرح می تواند نقش مؤثری ایفا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح جامع عملیاتی پیشگیری و کنترل بیماری های سرطانی در سمنان

اجرای طرح جامع عملیاتی پیشگیری و کنترل بیماری های سرطانی در سمنان