مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 دی 1398 ساعت 11:152019-12-31اقتصادي

اصفهان رتبه سوم تولید عسل در کشور را دارد/ساماندهی محصولات


کارشناس مسئول زنبور عسل استان اصفهان گفت: امسال با تولید هفت هزار و 350 تن عسل نسبت به چند سال گذشته علاوه بر تامین نیاز استان به پایتخت و خارج از کشور صادرات داشتیم.

- سید محمد مهدی طباییان در گفت و گو با خبرنگار مهر با اعلام رتبه سوم جهاد کشاورزی استان اصفهان در کشور در تولید عسل اظهار داشت: امسال با تولید بالغ بر هفت هزار و 350 تن عسل در استان اصفهان نسبت به سال های گذشته به آمار دو برابری دست یافتیم.

وی با بیان اینکه در سال زراعی گذشته با بارش های مناسب شاهد رشد بی سابقه گیاه بوقناق در کل استان اصفهان و به ویژه در مناطق غربی و در شهرستان های فریدن و فریدونشهر بودیم تصریح کرد: عسل طبیعی و با کیفیتی از گیاه گون و بوقناق استحصال شد که بخشی از آن به استان های تهران و آذربایجان شرقی و ده درصد هم به کشورهای دیگر صادر شد.

اشتغال زایی در صنعت زنبورداری طباییان با اشاره به اشتغال زایی در صنعت زنبورداری و تولید عسل در استان اصفهان اعلام کرد: صنعت مذکور تاکنون اشتغال بالغ بر چهار هزار و 200 نفر را در استان اصفهان به همراه داشته است.

وی افزود: زنبورداران مشغول در صنعت زنبورداری و تولید عسل در استان اصفهان با ارتقا سطح دانش و به کارگیری روش های نوین علاوه بر کیفیت بخشی به محصول عسل در تولید محصولات جانبی عسل مانند زهر زنبور، موم عسل، گرد ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان رتبه سوم تولید عسل در کشور را دارد/ساماندهی محصولات

اصفهان رتبه سوم تولید عسل در کشور را دارد/ساماندهی محصولات