مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 دی 1398 ساعت 11:202019-12-31سياسي

چرا سیدحسین نصر ریاست دفتر فرح را پذیرفت؟


حامد زارع در مراسم رونمایی از کتاب جدیدش با عنوان «آفاق فکرت در سپهر فطرت» به بیان دلایل سیدحسین نصر برای پذیرش ریاست دفتر فرح پهلوی در سال های پیش از انقلاب پرداخت.

- حامد زارع در مراسم رونمایی از کتاب جدیدش با عنوان آفاق فکرت در سپهر فطرت به بیان دلایل سیدحسین نصر برای پذیرش ریاست دفتر فرح پهلوی در سال های پیش از انقلاب پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مراسم رونمایی کتاب آفاق فکرت در سپهر فطرت شامل گفتگوی حامد زارع با غلامرضا اعوانی همراه با جشن تجدید چاپ دو کتاب آفاق فکرت در سپهر سنت؛ گفتگو با حسین نصر و آفاق فکرت در سپهر معرفت؛ گفتگو با غلامحسین ابراهیمی دینانی عصر یکشنبه 8 دی با حضور رضا داوری اردکانی، غلامرضا اعوانی، شهین اعوانی، منوچهر صدوقی سها، حامد زارع به عنوان سخرانان جلسه و همچنین در بین حضار دکتر محمدرضا زائری، دکتر سید سلمان صفوی، دکتر حسین خندق آبادی، دکتر مالک شجاعی جشوقانی، سروش صحت و جمعی از علاقه مندان فرهنگ و فلسفه در کافه کتاب ققنوس برگزار شد.

در ابتدای نشست زارع گفت: جای کتاب آفاق فلسفه در سپهر فرهنگ که شامل گفتگوهای بنده با دکتر رضا داوری ادرکانی است به علت دقت نظر و روحیه مکتوب گرایی که استاد دارند در این جمع خالی است و رونمایی از چاپ دوم آن به این جلسه ارجمند نرسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا سیدحسین نصر ریاست دفتر فرح را پذیرفت؟

چرا سیدحسین نصر ریاست دفتر فرح را پذیرفت؟