مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 دی 1398 ساعت 11:302019-12-31سياسي

سرمایه جهاد دانشگاهی دانش، فناوری و شبکه ای است که در اختیار دارد


معاون پژوهش وفناوری دفتر مرکزی جهادانشگاهی با اشاره به توانمندی های جهاد دانشگاهی در حوزه های مختلف، گفت: سرمایه جهاد دانشگاهی دانش، فناوری و شبکه ای است که در اختیار دارد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون پژوهش وفناوری دفتر مرکزی جهادانشگاهی با اشاره به توانمندی های جهاد دانشگاهی در حوزه های مختلف، گفت: سرمایه جهاد دانشگاهی دانش، فناوری و شبکه ای است که در اختیار دارد.

محمدرضا پورعابدی 10 دی ماه در سفر به شهرکرد و در دیدار با معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: جهاد دانشگاهی نهادی عمومی و غیر دولتی است که در 4 حوزه پژوهش و فناوری، آموزش، فرهنگی و اشتغال و کارآفرینی فعالیت دارد.

وی افزود: جهاد دانشگاهی به لحاظ دانشی که دارد، فعالیت ها و تحقیقات پایه ای را انجام می دهد، به طوری که در حوزه پزشکی و در زمینه درمان نازایی به نوعی صاحب برند است.

پورعابدی گفت: سالانه در پژوهشگاه های رویان، 10 هزار سیکل ناباروری انجام می شود که در گذشته بیشترین ارز خارج شده از کشور، مربوط به ناباروری بود، اما اکنون به دلیل وجود پیشرفته ترین تجهیزات پزشکی در کشور، سالانه ارز بسیاری وارد کشور می شود.

وی با اشاره به اینکه موفقیت های جهاد دانشگاهی در زمینه پزشکی با بسیاری از مراکز معتبر دنیا رقابت می کند، ادامه داد: س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه جهاد دانشگاهی دانش، فناوری و شبکه ای است که در اختیار دارد

سرمایه جهاد دانشگاهی دانش، فناوری و شبکه ای است که در اختیار دارد