مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 دی 1398 ساعت 12:152019-12-31دانش

افتتاح نمایشگاه دستاورد های مراکز رشد دانشگاهی رفسنجان


نمایشگاه دستاورد های مراکز رشد دانشگاهی رفسنجان با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور گشایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، رییس مرکز رشد دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان گفت: نمایشگاه شامل 60غرفه از شرکت های فناور دانشگاه های آزاد اسلامی، ولیعصر(عج) رفسنجان، علامه جعفری، پژوهشکده پسته است که دانشگاه ولیعصر 40غرفه دارد.

حسین کاظمی با اشاره به اینکه رفسنجان قطب تحقیقات کربن کشور است افزود: 11شرکت دانش بنیان در رفسنجان فعالیت و شرکت کیا کربن، محصولات کربن و مواد آرایشی را منطبق با تحقیقات علمی تولید می کند.

همچنین با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور از محصول دانش بنیان سولفار در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان رونمایی شد.

تفاهم نامه ایجاد مرکز نوآوری رفسنجان با همکاری مجتمع مس سرچشمه، دانشگاه ولیعصر(عج) و معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری به امضا رسید و قرار است این مرکز نوآوری در ابتدای بلوار ولایت رفسنجان با همکاری مجتمع مس سرچشمه، دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهور در زمینی به مساحت 32هزار مترمربع احداث و طی 2سال آینده افتتاح شود.

با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری عملیات اجرایی مرکز نو آوری و شتابدهی رفسنجان در محل دانشگاه ولیعصر(عج) این شهر آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایشگاه دستاورد های مراکز رشد دانشگاهی رفسنجان

افتتاح نمایشگاه دستاورد های مراکز رشد دانشگاهی رفسنجان