مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 دی 1398 ساعت 12:302019-12-31اقتصادي

نقش مکانیزاسیون در افزایش بهره وری تولید ماهیان سردآبی


مدیر فنی و امور آبزی پروران سازمان شیلات ایران گفت: مکانیزه کردن مزارع آبزیان، افزایش تولید در واحد سطح و ارتقاء بهره وری از سیاست های راهبردی شیلات است.

- مدیر فنی و امور آبزی پروران سازمان شیلات ایران در کارگاه ملی آموزشی نقش مکانیزاسیون در آبزی پروری که به میزبانی شیلات مازندران برگزار شد با بیان اینکه مکانیزه کردن مزارع آبزیان، افزایش تولید در واحد سطح و ارتقاء بهره وری از سیاست های راهبردی شیلات است، گفت: توسعه مکانیزاسیون علاوه بر افزایش تولید و بهره وری، موجب ارتقای کیفیت محصول شده و به دنبال آن توسعه پایدار را به همراه دارد.

اژدر شیری با اشاره به اینکه تجهیزات آبزی پروری نقش به سزایی در بهبود کیفیت آب دارد و برای رشد بهتر ماهی مناسب است گفت: مکانیزاسیون در آبزی پروری موجب افزایش راندمان تولید بدون افزایش هزینه ها را به همراه دارد و از طرفی رضایت پرورش دهندگان را نیز فراهم می کند.

وی تصریح کرد: هرچند که در سال های اخیر شاهد حرکت هایی دراین زمینه بوده ایم، اما انسجام بخشیدن به فعالیت ها در چارچوب یک برنامه ملی مدون، سبب جلوگیری از اتلاف سرمایه وهدر رفت زمان ومانع ازروی آوردن آبزی پروران به روش های غیر کارشناسی دربحث افزایش تولید خواهدبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مکانیزاسیون در افزایش بهره وری تولید ماهیان سردآبی

نقش مکانیزاسیون در افزایش بهره وری تولید ماهیان سردآبی