مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 دی 1398 ساعت 12:452019-12-31اقتصادي

گوشی ایرانی اقساطی فروخته می شود/ کاهش تعرفه واردات قطعات گوشی


با اجرای طرح توسعه زیست بوم تولید گوشی تلفن همراه ایرانی به زودی گوشی های ایرانی به صورت اقساطی از طریق اپراتورهای موبایل به خریداران واگذار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدجواد آذری جهرمی در مراسم امضای تفاهم نامه میان وزارت ارتباطات و وزارت صنعت برای توسعه زیست بوم تولید گوشی تلفن همراه هوشمند تولید داخل در کشور که بعدازظهر امروز سه شنبه در وزارت ارتباطات برگزار شد گفت: هم اکنون شاهدیم که به دلیل گرانی گوشی موبایل، قدرت خرید مردم پایین آمده و بسیاری از کاربران گوشی های شکسته و یا دست دوم استفاده می کنند و توانایی خرید گوشی نو را ندارند.

وی افزود: با وجود استفاده از گوشی های دست دوم، امنیت اطلاعات افراد در گوشی به مخاطره می افتد اما با توجه به قیمت بالای گوشی در کشور شاهد کاهش نرخ رشد خرید گوشی در میان مردم هستیم.

وی موضوع بیکاری و ضرورت ایجاد اشتغال را از دیگر مواردی عنوان کرد که سبب شده وزارت ارتباطات تصمیم به ایجاد سازوکاری برای تولید گوشی داخلی بگیرد.

وزیر ارتباطات تصریح کرد: هدف این است که با تولید گوشی با کیفیت و دارای قیمت مناسب به صنعت و ایجاد اشتغال در کشور کمک کنیم.

جهرمی افزود: مطابق با این تفاهم نامه دولت برای تحریک تقاضای بازار و کمک به چرخه خرید مردم، 200 میلیارد تومان وام در اختیار اپراتورها برای فرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوشی ایرانی اقساطی فروخته می شود/ کاهش تعرفه واردات قطعات گوشی

گوشی ایرانی اقساطی فروخته می شود/ کاهش تعرفه واردات قطعات گوشی