مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 دی 1398 ساعت 13:002019-12-31بين الملل

هشت خدمه نفتکش یونانی ربوده شدند


مردان مسلح ناشناس اوایل روز سه شنبه با حمله به یک نفتکش یونانی در نزدیکی آبهای کامرون، هشت نفر از جمله ناخدای این کشتی را ربودند.

- مردان مسلح ناشناس اوایل روز سه شنبه با حمله به یک نفتکش یونانی در نزدیکی آبهای کامرون، هشت نفر از جمله ناخدای این کشتی را ربودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت بازرگانی دریایی یونان در بیانیه ای اعلام کرد پنج یونانی، دو فیلیپینی و یک اوکراینی ربوده شده جزء 28 خدمه نفتکش هپی لیدی بودند که در بندر لیمبو لنگر انداخته بود.

در این بیانیه آمده است: یانیس پلاکیوتاکیس، وزیر بازرگانی دریایی یونان به همراه وزارت خارجه و اپراتور این نفتکش، به دقت تحولات مربوط به این حادثه را دنبال می کند.

طبق بیانیه دفتر مطبوعاتی پلیس بندر، این کشتی متعلق به یک شرکت یونانی بوده است.

دزدی دریایی فعالیتهای نیجریه و آنگولا که دو تولیدکننده بزرگ نفت جنوب صحرای آفریقا هستند را مختل کرده و حمل و نقل دریایی بین المللی که برای این قاره اهمیت بالایی دارد را به خطر انداخته و میلیاردها دلار هزینه داشته است.

خلیج گینه که به مسافت 5700 کیلومتر از سنگال تا آنگولا امتداد پیدا می کند به مرکز جدید حملات دزدان دریایی در جهان تبدیل شده که به غارت و ربودن برای باجگیری به خصوص در سواحل نیجریه می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشت خدمه نفتکش یونانی ربوده شدند

هشت خدمه نفتکش یونانی ربوده شدند