مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 دی 1398 ساعت 13:052019-12-31فناوري

مطالعات پژوهشگاه ICT به جهت گیری مسیر تکامل هوش مصنوعی کمک می کند


معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات ضمن اشاره به فرصت ها و تهدیدات موجود در دنیا برای هوش مصنوعی، اظهار کرد: انجام مطالعات درباره هوش مصنوعی توسط پژوهشگاه ICT به جهت گیری مسیر تکامل این دانش کمک می کند.

- معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات ضمن اشاره به فرصت ها و تهدیدات موجود در دنیا برای هوش مصنوعی، اظهار کرد: انجام مطالعات درباره هوش مصنوعی توسط پژوهشگاه ICT به جهت گیری مسیر تکامل این دانش کمک می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ستار هاشمی در دهمین کنفرانس فناوری اطلاعات و دانش (2019 IKT ) که امروز سه شنبه، 10 دی ماه در محل پژوهشگاه ICT برگزار شد، به موضوع هوش مصنوعی اشاره و اظهار کرد: هوش مصنوعی در راستای اهدافی است که در کنفرانس فناوری اطلاعات و دانش مدنظر قرار داده شده است.

وی افزود: حجم داده در دنیا به دلایل مختلف به صورت شگفت انگیزی در حال رشد است و این در کنار پلتفرم ها و بسترهای پردازش داده می تواند به عنوان مزیت رقابتی شرکت های دنیا و کشورها قرار گیرد.

هاشمی با تاکید بر اهمیت داده ها و محاسبات ادامه داد: اهمیت این موضوع به گونه ای است که بسیاری از اندیشمندان در دنیای امروز انقلاب صنعتی چهارم را معادل عصر معادلات می دانند، اما در صورتی که بخواهیم به صورت مصداقی به اتفاقات این عرصه نگاه کنیم، به آمار شگفت انگیز رشد داده می رسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالعات پژوهشگاه ICT به جهت گیری مسیر تکامل هوش مصنوعی کمک می کند

مطالعات پژوهشگاه ICT به جهت گیری مسیر تکامل هوش مصنوعی کمک می کند