مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 دی 1398 ساعت 13:152019-12-31سياسي

تدوین ده لایحه برای حمایت از زنان


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده از تدوین 10 لایحه در دولت به منظور حمایت قانونی از زنان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز قم، خانم ابتکار معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در دیدار با گروهی از دانشگاهیان قم، گفت: لوایح حمایت از زنان در زمینه هایی، چون سن مسئولیت های کیفری، اصلاح مقررات مهریه، پیش بینی خسارت های معنوی تدوین شده است که تدوین برخی در کمیسیون لوایح دولت پایان یافته و برخی در حال نهایی شدن است.

وی با اشاره به اینکه امام و رهبری با نگاه های نوین، عرصه متفاوتی را برای زنان در عرصه تحولات اجتماعی باز کرده اند، گفت: به همین جهت لازم است مسائل و مشکلات مبتلابه زنان با اصلاح قوانین یا تدوین قوانین جدید حل شود.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده برگزاری نشست های علمی در زمینه زنان را موثر دانست و افزود: برگزاری این نشست ها موجب ایجاد جریان فکری برای به روز کردن قوانین با نگاه به آینده خواهد شد و معاونت امور زنان و خانواده همچون گذشته آماده همکاری با دانشگاه مفید است.

خانم ابتکار با اشاره به ضرورت حرکت همراه با مسائل روز دنیا، گفت: ذخایر و معارف دینی ما قطعا زمینه های خوبی را برای تدوین قوانین با توجه به مسائل روز دنیا در اختیار ما قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین ده لایحه برای حمایت از زنان

تدوین ده لایحه برای حمایت از زنان