مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 دی 1398 ساعت 13:452019-12-31اقتصادي

توزیع 150کیلوگرم کلر در راستای بهبود کیفیت آب شرب روستاهای فامنین


مدیر امور آب و فاضلاب روستایی فامنین از توزیع 150 کیلوگرم کلر در راستای سالم سازی و بهبود کیفیت آب شرب روستاهای فامنین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان؛ عیسی احمدی از اجرای شبکه داخلی روستای فیض آباد به طول 3 کیلو متر، لایروبی و بهسازی مخزن شماره یک روستای باباحصاری و بازدید مشترک از چاه شماره 24 نیروگاه به منظور رفع مشکل آب شرب روستای امین آباد و روستای سرای خبر داد.

وی همچنین افزود: آبان ماه سال جاری پروژه حفاری چاه آجرلو به عمق 7 متر انجام شد ضمن اینکه حفاری چاه قزل آباد به عمق 60 متر، تعویض شبکه داخلی روستای فیض آباد و شستشوی مخزن روستای باباحصاری نیز در سه ماهه پاییز عملیاتی شد.

احمدی بازدید و تست کلر در روستاهای قلعه جوق، طمچی، راستگویان، خماجین، زرین، نصیرآباد، زرقان، خوش آباد، نگارخاتون و روستای اصله را ازجمله اقدامات عنوان کرد و گفت: ادامه پروژه حفاری انتقال آب مجتمع فیض آباد – سراوک نیز به طول 400 متر عملیاتی شد.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی فامنین از توزیع 150 کیلوگرم کلر در راستای سالم سازی و بهبود کیفیت آب شرب روستاهای فامنین خبر داد و به تعویض 74 کنتور معیوب در بازه زمانی سه ماهه پاییز اشاره و عنوان کرد: در این مدت فروش 25 انشعاب جدید نیز عملیاتی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 150کیلوگرم کلر در راستای بهبود کیفیت آب شرب روستاهای فامنین

توزیع 150کیلوگرم کلر در راستای بهبود کیفیت آب شرب روستاهای فامنین