مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 دی 1398 ساعت 16:552019-12-31سياسي

افزایش بهره وری و اجرای بهتر نیت واقفان اولویت سازمان اوقاف است


مسئول امور استان های سازمان اوقاف تأکید کرد: ارتقای بهره وری، اجرای بهتر نیات واقفان خیراندیش و به کارگیری دانش و فناوری در توسعه وقف مهم ترین اولویت های سازمان اوقاف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین روحانی نژاد سه شنبه در جلسه شورای اداری اوقاف گیلان با اشاره به وجود مشکل در ساختار اداری اوقاف در سطح استان ها، اظهار کرد: ساختار سازمان اوقاف در حوزه ستادی در حال تدوین است.

وی در ادامه با تأکید بر کوچک سازی ساختار سازمان اوقاف، گفت: یکی از برنامه های سازمان اوقاف بعد از اصلاح ساختار ستادی، اصلاح ساختار استانی و شهرستانی این سازمان است.

مسئول امور استان های سازمان اوقاف با بیان اینکه انباشت نیروی انسانی در ادارات صحیح نیست لذا ساختار باید واقع بینانه باشد، افزود: ساختار باید به گونه ای طراحی شود که زمینه مشارکت مردم در پیشبرد امور مردم فراهم بوده و در این میان ادارات اوقاف تنها ناظر و سیاست گذار باشند.

وی در ادامه همچنین بر لزوم بهره گیری از بهره گیری ابزارهای نوین در ساختار اداری سازمان اوقاف تأکید و تصریح کرد: استفاده از این ابزارهای زمینه انجام بسیاری از امور اداری را بدون بهره گیری از نیروی انسانی فراهم خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بهره وری و اجرای بهتر نیت واقفان اولویت سازمان اوقاف است

افزایش بهره وری و اجرای بهتر نیت واقفان اولویت سازمان اوقاف است