مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 دی 1398 ساعت 07:252020-01-01سياسي

سواحل سیستان و بلوچستان نیازمند راه اندازی 10 بویه هواشناسی


عضو هیئت رییسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اهمیت هواشناسی در توسعه پایدار و آمایش سرزمین گفت: وجود یک بویه دریایی در نوار 300 کیلومتری سواحل استان بسیار ناچیز است و باید تا جاسک حداقل 10 بویه هواشناسی نصب شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان عضو هیئت رییسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اهمیت هواشناسی در توسعه پایدار و آمایش سرزمین گفت: وجود یک بویه دریایی در نوار 300 کیلومتری سواحل استان بسیار ناچیز است و باید تا جاسک حداقل 10 بویه هواشناسی نصب شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل هواشناسی سیستان و بلوچستان، علیم یارمحمدی در جریان دیدار مدیرکل هواشناسی استان اظهارکرد: اطلاعات هواشناسی جزو زیرساختی ترین بخش های کارهای عمرانی و توسعه ای هر منطقه به شمار می رود که نوعی تضمین در عملکرد در جریان رفتارهای اقلیمی هر منطقه محسوب می شود.

وی با بیان اینکه هواشناسی برای حال و آینده کشور مفید و ارزنده است، افزود: از اطلاعات هواشناسی علاوه بر بخش های عمرانی، در بسیار از امور زیرساختی و مطالعاتی مانند آمایش سرزمین، مطالعات بخش صنعت، کشاورزی و جمعیت استفاده می شود.

نماینده زاهدان در مجلس با اشاره به مشکلات زیرساختی هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: وجود یک بویه دریایی در نوار 300 کیلومتری سواحل استان بسیار ناچیز است و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سواحل سیستان و بلوچستان نیازمند راه اندازی 10 بویه هواشناسی

سواحل سیستان و بلوچستان نیازمند راه اندازی 10 بویه هواشناسی