مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 دی 1398 ساعت 08:202020-01-01اجتماعي

شرکت بیش از 2 هزار دانش آموز خوزستانی در المپیاد علمی


رییس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به شرکت دو هزار و 326 دانش آموز خوزستانی در المپیاد علمی دانش آموزی، - ایسنا/خوزستان رییس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به شرکت دو هزار و 326 دانش آموز خوزستانی در المپیاد علمی دانش آموزی، گفت: امسال تعداد شرکت کنندگان خوزستانی در آزمون های المپیاد علمی دانش آموزی نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

جمال حیدری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: دو هزار و 326 دانش آموز در استان خوزستان در در 13 رشته در المپیاد علمی دانش آموزی شرکت می کنند.

وی افزود: امسال چهار المپیاد تفکر و کارآفرینی، علوم زمین، اقتصاد و مدیریت و المپیاد پژوهشی به المپیادهای سال گذشته افزوده شده است.

رییس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان اداره کل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: زمان برگزاری آزمون از سوم تا هشتم بهمن است.

داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی WWW.

OLY.

MEDU.

IR مراجعه کنند.

حیدری در پایان گفت: امسال تعداد شرکت کنندگان در آزمون های المپیاد علمی دانش آموزی افزایش یافته است و استان خوزستان در میان سه استان برتر در افزایش آمار شرکت کنندگان نسبت به سال گذشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت بیش از 2 هزار دانش آموز خوزستانی در المپیاد علمی

شرکت بیش از 2 هزار دانش آموز خوزستانی در المپیاد علمی