مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 دی 1398 ساعت 08:352020-01-01فرهنگي

حادثه کشتی سانچی نمایش شد


سریال رادیویی «سانچی» که بر اساس حادثه کشتی سانچی نوشته و تولید شده است، از روز شنبه (چهاردهم دی ماه) از رادیو نمایش پخش می شود.

- سریال رادیویی سانچی که بر اساس حادثه کشتی سانچی نوشته و تولید شده است، از روز شنبه (چهاردهم دی ماه) از رادیو نمایش پخش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، بهادر ابراهیمی از بازیگران نمایش رادیویی سانچی در این زمینه گفت: این نمایش را مریم گودرزی نوشته و داستان آن تا لحظه انفجار سانچی روایت می شود.

وی ادامه داد: شخصیت هایی که در این داستان هستند همگی واقعی هستند.

تقریبا تمامی بازیگران این کار جز نقش های اصلی و هر کدام از آنها در جای خودشان مهم هستند.

ابراهیمی افزود: من و مجید سهرابی هم در این نمایش نقش دو دانشجوی سال آخر مهندسی دریایی را بازی می کنیم که اطلاعات کاملی را درباره این کشتی ارائه می دهند.

این بازیگر تأکید کرد: این کار خیلی بداهه گویی نداشت البته ما سعی کردیم مقصود نویسنده را در دیالوگ ها به زبان شخصیت عوض کنیم و به عبارتی دیالوگ ها را از آن خودمان کنیم.

ابراهیمی در پایان گفت: محمد پورحسن کارگردانی این کار را به عهده داشت، ایشان کارگردان خوبی هستند و در این نمایش عقیده داشتند که بازیگر باید بیشتر انرژی بگذارد و ریتم را رعایت بکند و فعال تر باشد تا نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه کشتی سانچی نمایش شد

حادثه کشتی سانچی نمایش شد