مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 دی 1398 ساعت 08:552020-01-01سياسي

تهیه دستورالعمل پایان نامه های دانشجویی علوم پزشکی ایران


معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران از تهیه دستورالعمل پایان نامه های دانشجویان و همکاری مشترک با دانشگاه های صنعتی شریف، تربیت مدرس و علامه طباطبایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر علی مظاهری نژاد گفت: به طور کلی شرایط بحرانی و مشکلات مالی کشور ما را با محدودیت های خاصی مواجه می کند، اما خوشبختانه رییس دانشگاه تمام مساعدت های لازم را در راستای رسیدن به اهداف و بارگذاری برنامه ها با معاون آموزشی دارد.

وی گفت: یکی ازسیاست های کلی دانشگاه حرکت به سوی دانشگاه نسل سوم است و ما در این خصوص جلسات متعدد، کلاس ها و واحدهای آموزشی خاصی را تعبیه کرده ایم و در حوزه نانو فناوری افتخارات بسیار خوبی را در دانشگاه داشته ایم.

همچنین پژوهش های درخور شایسته ای صورت گرفته و اعضای هیئت علمی خاص، خوب و نخبه ای را جذب کرده ایم.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به این که ما در حال حاضر سه رشته ارشد تغذیه بالینی، ارشد علوم و فناوری تصویربرداری پزشکی و هوش مصنوعی(PHD ) را برای سال آینده تصویب کرده ایم، خاطرنشان کرد: دوره هوش مصنوعی با همکاری مشترک با دانشگاه صنعتی شریف در حال اجرا است که به نوبه خود در راستای تعاملات بین دانشگاهی موثر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه دستورالعمل پایان نامه های دانشجویی علوم پزشکی ایران

تهیه دستورالعمل پایان نامه های دانشجویی علوم پزشکی ایران