مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 دی 1398 ساعت 08:552020-01-01فرهنگي

آبان ماه 99 کرمانشاه میزبان رویداد گردشگری جهانی 2020


کرمانشاه_ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: دو تاریخ در آبان ماه سال آینده را برای میزبانی رویداد گردشگری جهانی 2020 پیشنهاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امید قادری پیش از ظهر امروز چهارشنبه در اولین نشست خبری رویداد بین المللی اکوتوریسم و توریسم روستایی کرمانشاه 2020 که در اداره کل میراث فرهنگی کرمانشاه برگزار شد به ارائه آخرین وضعیت اکوتوریسم گردشگری روستایی کرمانشاه 2020 پرداخت و اظهار داشت: تاریخ پیشنهادی گردشگری و اکوتوریسم روستایی از سوی میراث فرهنگی به سازمان گردشگری جهانی ارائه شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه افزود: بر این اساس دو تاریخ 12 تا 16 آبان سال 99 را برای اجرای این رویداد پیشنهاد کردیم.

این مسئول با بیان اینکه 5 مهر ماه روز گردشگری، اشتغال و مهارت در ایران نامگذاری شده است، گفت: این تاریخ از سال 99 به عنوان سال اکوتوریسم و گردشگری روستایی تغییر نام پیدا می کند و ما می توانیم بعد از این تاریخ کار خود را تحت عنوان مقصد گردشگری روستایی و اکوتوریسم به طور جدی شروع کنیم.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر برنامه عملیاتی 2020 تدوین شده و در کارگروه گردشگری به شکل اولیه ارائه شده و وظایف دستگاه ها مشخص شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبان ماه 99 کرمانشاه میزبان رویداد گردشگری جهانی 2020

آبان ماه 99 کرمانشاه میزبان رویداد گردشگری جهانی 2020