مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 دی 1398 ساعت 09:252020-01-01اجتماعي

بیش از 2500 دانش آموز با نیازهای ویژه در آذربایجان غربی تحصیل می کنند


رییس آموزش و پرورش استثنایی آذربایجان غربی از تحصیل بیش از 2500 دانش آموز با نیازهای ویژه در استان خبرداد.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس آموزش و پرورش استثنایی آذربایجان غربی از تحصیل بیش از 2500 دانش آموز با نیازهای ویژه در استان خبرداد.

عیسی محمدی در گفت و گو با ایسنا افزود: در مدارس استثنایی استان 2564نفر دانش آموز مشغول تحصیل هستند، همچنین 541 نفر دانش آموز تلفیقی نیز در مدارس عادی تحصیل می کنند.

وی با بیان اینکه بیشترین طیف معلولیت به تعداد 2000 نفر مربوط به معلولیت کم توانی ذهنی است، گفت: آموزش پرورش استثنایی استان 7 گروه دانش آموزان کم توان ذهنی، آسیب دیده ی بینایی، آسیب دیده ی شنوایی، جسمی و حرکتی، چند معلولیتی، اختلالات رفتاری اوتیسم و مشکلات ویژه یادگیری را پذیرش کرده است.

محمدی با بیان اینکه 7 مدرسه برای دانش آموزان استثنایی درشهر ارومیه وجود دارد، ادامه داد: در مقطع ابتدایی 2 مرکز پسرانه و یک مرکز دخترانه، در مقطع دبیرستان نیز برای هر جنسیت یک مرکز فعال است.

رییس آموزش و پرورش استثنایی آذربایجان غربی اظهار کرد: از 24 منطقه موجود در استان در 23 منطقه،کلاس ضمیمه برای دانش آموزان استثنایی وجود دارد که بیشترین تعداد دانش آموزان در مدارس استثنایی ناحیه یک ارومیه و کمترین تعداد در مناطق انزل، سومای و چالدران مشغول به تحصیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 2500 دانش آموز با نیازهای ویژه در آذربایجان غربی تحصیل می کنند

بیش از 2500 دانش آموز با نیازهای ویژه در آذربایجان غربی تحصیل می کنند