مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 دی 1398 ساعت 09:502020-01-01سياسي

آمار نرخ سواد در ایلام راستی آزمایی شود


با روش های مختلف، آمار نرخ سواد در ایلام راستی آزمایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام روز چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش و شورای پشتیبانی سواد آموزی استان که با حضور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی نهضت سوادآموزی کشور برگزار شد ضمن انتقاد از تداوم نرخ بی سوادی در کشور گفت: ریشه کنی سواد آموزی نباید اینقدر کش داده شود.

وی با طرح این موضوع که نهضت سوادآموزی سالهاست ادامه دارد اما هنوز بحث سواد آموزی پابرجاست، افزود: سئوال این است چرا بعد از سال ها هنوز نتوانسته ایم بی سوادی را ریشه کن کنیم.

استاندار ایلام با اشاره به این مهم که برای سواد آموزی باید از روش ها و متدهای استاندارد شده استفاده شود، ادامه داد: مفهوم یادگیری اگر با تکرار و عمل همراه نباشد بی فایده است و علی رغم اینکه سواد آموز حتی مدرکی بگیرد اما چون تکرار و تمرین و در عمل آن را به کار نبسته عملاً در سطح سواد او اتفاقی نیافتاده است.

وی در ادامه خواستار راستی آزمایی آمارگیری نرخ سواد در جامعه شد و گفت: پیشنهاد می شود که شهرها و هر روستاها، منطقه بندی شود و فارغ از آماری که متعلق به سه چهار سال پیش است نرخ واقعی باسوادی را به روز و پیدا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار نرخ سواد در ایلام راستی آزمایی شود

آمار نرخ سواد در ایلام راستی آزمایی شود