مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 دی 1398 ساعت 09:502020-01-01سياسي

پرستاران مجاهدین حوزه سلامت جامعه هستند


عضو شورای اسلامی شهر کاشان با اشاره به از خودگذشتگی های پرستاران در مراقبت از بیماران گفت: پرستاران مجاهدین حوزه سلامت جامعه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید شمس پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار جمعی از مدیران شهری و معتمدین محلی منطقه راوند از مرکز نگهداری سالمندان میعاد کاشان که به منظور تقدیر و تشکر از پرستاران این مرکز انجام شد، اظهار داشت: پرستاران با تاسی از حضرت زینب (س) عاشقانه و خالصانه برای مراقبت و بهبود بیماران تلاش شبانه روزی انجام می دهند.

وی با اشاره به فعالیت ویژه پرستاران در نگهداری از سالمندان ابراز داشت: مراقبت از این بزرگواران که برخی از آنها سال ها در اینگونه مراکز نگهداری می شوند اجر و پاداشی دوچندان دارد.

عضو شورای اسلامی شهر کاشان با بیان اینکه پرستاران یکی از مهمترین حلقه های بخش سلامت جامعه را تشکیل می دهند، تصریح کرد: این قشر جز مجاهدین حوزه سلامت جامعه هستند که خالصانه در جبهه مبارزه با بیماری ها و دفاع از سلامت تلاش و کوشش می کنند.

وی خلق فرصت های ویژه کارآفرینی و برگزاری ویژه برنامه های تفریحی برای سالمندان را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم با همکاری مدیران و مسئولان شهری برای رفع نیازهای مراکزی که از سالمندان نگهداری می کنند اقدامات لازم را انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرستاران مجاهدین حوزه سلامت جامعه هستند

پرستاران مجاهدین حوزه سلامت جامعه هستند