مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 دی 1398 ساعت 10:252020-01-01فرهنگي

دِویل زنی یزدی ها در اهواز موفق نبود


نمایش «دِویل زنی» محصول حوزه هنری یزد و نوشته «محمدرضا امیرخانی» به کارگردانی «علی جاور» با موضوع «آب و حفاظت از میراث فرهنگی» در دومین جشنواره ملی تئاتر اهواز با شش اثر دیگر رقابت کرد ولی نتوانست تنها برگزیده این جشنواره باشد.

- ایسنا/یزد نمایش دِویل زنی محصول حوزه هنری یزد و نوشته محمدرضا امیرخانی به کارگردانی علی جاور با موضوع آب و حفاظت از میراث فرهنگی در دومین جشنواره ملی تئاتر اهواز با شش اثر دیگر رقابت کرد ولی نتوانست تنها برگزیده این جشنواره باشد.

محمدرضا امیرخانی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران حضور در جشنواره تئاتر اهواز را تجربه خوب و مهمی دانست و اظهار کرد: حضور این نمایش در بین هفت اثر راه یافته به بخش مسابقه، بهترین امتیاز بود و نشان از ظرفیت و توانمندی تئاتر یزد دارد، این در حالی است که آثار برخی استان های مطرح در عرصه تئاتر به این مرحله راه پیدا نکرد.

وی افزود: هرچند این دوره یک اثر برگزیده داشت و دویل زنی موفق به کسب جایزه نشد اما چیزی از ارزش های اثر و تلاش عوامل آن کم نمی شود و به نظر باید بیشتر تلاش کنیم تا در سایر رویدادهای نمایشی حضوری موفق تر داشته باشیم.

این بازیگر و نویسنده یزدی با بیان این که در این اثر از شیوه طراحی صحنه مدرن استفاده شده است، گفت: نمایش در دو طبقه مجزا اتفاق می افتد که هر کدام با کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دِویل زنی یزدی ها در اهواز موفق نبود

دِویل زنی یزدی ها در اهواز موفق نبود