مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 دی 1398 ساعت 10:252020-01-01دانش

آمار نهایی ثبت نام کنندگان آزمون ارشد اعلام شد/زنان بیشترین داوطلبان ارشد


مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از 481 هزار نفری داوطلبان برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد خبر داد و گفت: ثبت نام برای شرکت در این آزمون از 14 بهمن ماه مجددا امکانپذیر می شود.

- مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از 481 هزار نفری داوطلبان برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد خبر داد و گفت: ثبت نام برای شرکت در این آزمون از 14 بهمن ماه مجددا امکانپذیر می شود.

دکتر حسین توکلی در گفت وگو با ایسنا، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 98 در تمام دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین ثبت نام برای شرکت در بیست و چهارمین المپیاد علمی دانشجویی کشور که از ساعت 11 روز جمعه 16 آذرماه 97 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شده بود، 28 این ماه پایان یافت.

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به آمار ثبت نام 481 هزار و 77 نفری داوطلبان در مرحله اول ثبت نام ارشد، خاطرنشان کرد: از این تعداد 249 هزار و 404 نفر زن و مابقی مرد هستند، ضمن اینکه تعداد 32 هزار و 632 نفر نیز علاقه مندی خود را برای شرکت در کدرشته دوم امتحانی اعلام کردند.

توکلی گفت: تعداد 158 هزار و 571 داوطلب نیز علاقه مندی خود را برای شرکت در گزینش کدرشته های امتحانی دانشگاه پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار نهایی ثبت نام کنندگان آزمون ارشد اعلام شد/زنان بیشترین داوطلبان ارشد

آمار نهایی ثبت نام کنندگان آزمون ارشد اعلام شد/زنان بیشترین داوطلبان ارشد