مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 دی 1398 ساعت 11:352020-01-01سياسي

نشست تعامل نهادهای مردمی با قوه قضاییه برگزار شد


نشست بررسی نقش آفرینی و تعامل نهادهای مردمی با قوه قضاییه با حضور استادان و پژوهشگران اقتصاد در پژوهشگاه قوه قضاییه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه قوه قضاییه، سید حجت اله علم الهدی، رییس پژوهشگاه قوه قضاییه در نشست بررسی نقش آفرینی و تعامل نهادهای مردمی با قوه قضاییه با حضور استادان و پژوهشگران اقتصاد در پژوهشگاه قوه قضاییه با اشاره به اینکه پژوهشگاه قوه قضاییه واسطه بین دانشگاه و دستگاه قضا است، اظهار کرد: نیازهای علمی و کارشناسی قوه قضاییه از این طریق به بدنه نخبگانی کشور منعکس می شود و از طرف دیگر از ظرفیت نخبگانی کشور برای حل مسائل قوه قضاییه استفاده خواهد شد.

وی افزود: موضوع ارتباط بین صنعت و دانشگاه مرسوم است و در قوه قضاییه نیز ارتباط بین علوم انسانی و قوه قضاییه هم معنی ارتباط دانشگاه و صنعت تعریف می شود.

رییس پژوهشگاه قوه قضاییه بیان کرد: بنابر تاکید رییس قوه قضاییه نیازهای قوه قضاییه فقط مسائل حقوقی نیست بلکه در رشته های مختلف از جمله اقتصاد، جامعه شناسی، روانشناسی و سایر رشته ها نیز نیازهایی وجود دارد که باید به آن پاسخ داد.

در پژوهشگاه قوه قضاییه، پژوهشکده علوم پایه فعالیت می کند که در زیرمجموعه آن گروه حقوق و اقتصاد وجود دارد و بنا بر تاکید رییس قوه قضاییه با استادان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست تعامل نهادهای مردمی با قوه قضاییه برگزار شد

نشست تعامل نهادهای مردمی با قوه قضاییه برگزار شد