مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 دی 1398 ساعت 12:452020-01-01سياسي

سید اسعد شیخ الاسلامی، مؤسس رشته فقه شافعی دانشگاه تهران درگذشت


سید اسعد شیخ الاسلامی، نویسنده و محقق کُرد، صاحب کرسی و مؤسس رشته فقه شافعی در دانشگاه تهران امروز در سن 89 سالگی در تهران دار فانی را وداع گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پروفسور سید اسعد شیخ الاسلامی، نویسنده و محقق کُرد، صاحب کرسی و مؤسس رشته فقه شافعی در دانشگاه تهران و طراح و بانی آزمون تعیین سطح علمی روحانیون اهل سنت، امروز چهارشنبه 11 دی ماه 1398 در سن 89 سالگی در تهران دار فانی را وداع گفت.

مراسم تشییع و وداع با پیکر این عالم برجسته، روز جمعه 13 دی ماه ساعت 9 و نیم صبح در دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران، واقع در خیابان مفتح تقاطع خیابان مطهری برگزار می شود و نیز تشییع جنازه و دفن پیکر آن مرحوم در سنندج روز شنبه 14 دی ماه به سوی صلوات آباد انجام و مراسم ترحیم در روزهای شنبه و یکشنبه در مسجد ملاویسه سنندج برگزار می شود.

پروفسور سید اسعد شیخ الاسلامی متولد سال 1311 در شهرستان سنندج و فرزند سید محمد و نوه سید عبدالعزیز شیخ الاسلام کردستان از خانواده های مشهور و اهل علم در کردستان است.

وی تحصیلات ابتدایی و متوسطه را در سنندج به پایان رساند و برای ادامه تحصیل به تهران آمده و در دانشکده ادبیات و علوم انسانی ثبت نام کرده و به أخذ درجه لیسانس در رشته زبان و ادبیات فارسی نائل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سید اسعد شیخ الاسلامی، مؤسس رشته فقه شافعی دانشگاه تهران درگذشت

سید اسعد شیخ الاسلامی، مؤسس رشته فقه شافعی دانشگاه تهران درگذشت