مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 دی 1398 ساعت 12:502020-01-01سياسي

برخورداری از دانش کافی لازمه کار پرستاری است


مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان تاکید کرد: یکی از ملزومات کار پرستاری، برخورداری از دانش کافی برای فعالیت در این عرصه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی محمدی بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم بزرگداشت روز پرستار که به میزبانی بیمارستان امام حسین (ع) زنجان برگزار شد، از انجام 11 هزار عمل جراحی در استان زنجان خبر داد و گفت: بی شک، پرستاری را باید شغلی شریف و مقدس بدانیم، در عین حال این شغل دغدغه ها و مشکلات خاص خود را دارد که باید به آن توجه کرد.

وی با بیان اینکه وقتی انسان ها به هنگام گرفتاری و مشقت به کمک هم می شتابند، این حاکی از آن است که در ذات همه انسان ها خصلت پرستاری نهاده شده است، افزود: اهمیت شغل پرستاری از آن جهت حائز اهمیت است که پیامبر گرامی اسلام نیز در این خصوص آن را با ارزش و در مقام ابراهیم خلیل الله مقایسه کرده است.

محمدی با اشاره به اینکه پرستاران در هر شرایط روحی و روانی تلاش می کنند تا بهترین خدمات را به بیماران ارائه دهند، تصریح کرد: با وجود اینکه شغل پرستاری یکی از مشاغل سخت و طاقت فرسا به شمار می رود اما فعالان این عرصه همواره تلاش می کنند بهترین خدمات را به بیماران ارائه دهند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان با تاکید بر اینکه برخورداری از دانش کافی در راستای مراقبت، درمان و آموزش بیماران، از جمله مل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورداری از دانش کافی لازمه کار پرستاری است

برخورداری از دانش کافی لازمه کار پرستاری است