مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 دی 1398 ساعت 13:502020-01-01سياسي

ایران روی سکوی پرش ایستاده است/سرمایه گذاری 500 میلیاردی پسابرجام


ایران در سکویی قرار گرفته که قدرت پرش های بلند در حوزه های مختلف از جمله اقتصادی را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالرضا رحمانی فضلی عصر چهارشنبه در جلسه شورای اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه گام های بلند و مؤثری در حوزه اقتصادی به رفع تحریم ها و شرایط سخت کنونی برداشته شده است با بیان اینکه وضعیت کشور در قبل از مشروطه معلوم است و ساختارهای اقتصادی، منابع و توانمندی های آن مناسب نبود گفت: در حوزه سیاسی در گذشته، ملت هیچ نقشی در سرنوشت خود نداشت و در حوزه اقتصادی نیز، ساختارها سنتی بود و ارتباطی با جامعه خارج نداشتیم.

رحمانی فضلی با اظهار اینکه ایران کشوری بود که با روش های سنتی در تولید مشغول بود گفت: از بعد از مشروطیت تفکیک قوایی در کشور صورت گرفته اما وضعیت دمکراسی در آن منجر به به توپ بستن مجلس و اشغال کشور و نهایتاً ایجاد کودتا شد.

وزیر کشور با عنوان اینکه در حوزه اقتصاد شاهد هیچ تحولی در کشور نبودیم گفت: پول نفت که می توانست منجر به توسعه اقتصادی شود منجر به واردات و وابستگی اقتصادی ما شده بود.

ایران روی سکوی پرش های بلند ایستاده است وی بابیان اینکه رنسانس مبنای تحول در حوزه های مختلف در غرب محسوب می شود افزود: غرب از بعد از قرن 18 پرش وجهش در حوزه های مختلف داشته اند ولی ایران از سال 57 با شکل گیری انقلاب اسلامی وارد مرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران روی سکوی پرش ایستاده است/سرمایه گذاری 500 میلیاردی پسابرجام

ایران روی سکوی پرش ایستاده است/سرمایه گذاری 500 میلیاردی پسابرجام